مردم بحرين مخالف گفتگو با آل خليفه هستند

مردم بحرين مخالف گفتگو با آل خليفه هستند
پنج‌شنبه 22 فروردين 1392 - 22:47

رئيس هيات اعزامي بين المللي بحرين، مشكل گفت و گوي فعلی رژيم آل خليفه و نمايندگان انقلابيون و مخالفان را مخالفت مردم با اساس، اهداف و نتايج آن عنوان كرد.

"قاسم الهاشمي" روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رژيم آل خليفه گزينه برخورد پليسي را روي ميز قرار داده است، و از سوي ديگر مردم بحرين از مشكلات اشغال كشورشان به دست نيروهاي نظامي سعودي، استقرار پايگاه نظامي آمريكا ودخالت هاي اين كشور و حضور واحدهاي نظامي برخي ديگر از كشورهاي عربي در رنج هستند.

رئيس هيات اعزامي بين المللي بحرين، گفت: سازمان هاي اطلاعاتي بيگانه هم به دعوت رژيم آل خليفه در بحرين فعاليت دارند تا جايي كه هيات اعزامي بين المللي بحرين حتي از مكان استقرار آنان هم با خبر است.

وي افزود: آمريكا به دنبال نظامي سازي بحرين به منظور برداشتن گام هايي در سطح منطقه است. بنابراين ادعاي "جان بولتون" نماينده سابق آمريكا در سازمان ملل درباره حمايت نكردن آمريكا از رژيم آل خليفه در برابر اعتراض هاي مردمي ، ادعايي واهي است.

الهاشمي در باره سخنان نخست وزير بحرين درخصوص تاكيد بر ضرورت اجرايي كردن طرح پادشاه بحرين و انتقال از مرحله همكاري به مرحله اتحاد با عربستان، اظهار داشت: اين طرح به منظور الحاق بحرين به عربستان و تبديل اين كشور به يكي از استان هاي سعودی صورت مي گيرد.

وي خاطرنشان كرد، در واقع رژيم آل خليفه فرق چنداني با رژيم آل سعود ندارد و از همان طرز تفكر و سياست پليسي سعودي ها در برابر مردم برخوردار است. به عنوان مثال طرح اخير سامان دهي خيابان ها طرحي كاملا سعودي است كه هدف از آن نصب دوربين در خيابان ها و زير نظر گرفتن حركات مردم به منظور سركوب هر چه بيشتر آنان است.

14:44   11
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها