پس از دستگیری رهبر جماعت:

اخوان همچنان تهدید به حضور در خیابان ها می کند

اخوان همچنان تهدید به حضور در خیابان ها می کند
سه شنبه 29 مرداد 1392 - 10:22

به نظر نمی رسد که جماعت اخوان المسلمین بخواهد به این سادگی از میدان رقابت در مصر خارج شود وبر آن است تا به هر دلیل ممکن ، با حکومت موقت و ژنرال های ارتش پنجه بیاندازد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در همین راستا سخنگوی اخوان المسلمین مصر اعلام کرد: محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین یکی از اعضای اخوان المسلمین است و اخوان المسلمین یکی از اعضای "ائتلاف ملی دفاع از نظام مشروع" است و این ائتلاف ضد کودتا در جان و دل مردم مصر جای دارد مردمی که روز و شب در میادین حضور دارند.

به گزارش مصری الیوم، احمد عارف در ادامه تهدیدهای خود یادآور شد که مردم مصر حق دارند از زندگی آرام برخوردار باشند و کودتاچیان خائن و فاسد نمی توانند خود را به مردم تحمیل کنند.  

این در حالی است که محمد ابراهیم وزیر کشور مصر اعلام کرد که نیروهای امنیتی بامداد امروز (سه شنبه) محمد بدیع را در آپارتمانی مسکونی در محله رابعه العدویه منطقه نصر شهر قاهره بازداشت کردند .

یوسف طلعت عضو ائتلاف ملی دفاع از نظام مشروع نیز همراه محمد بدیع بازداشت شده است.

تهدیدهای اخیر اخوانی ها مبنی بر ادامه اعتراضات در حالی صورت می گیرد که اصرار آنها بر بازگشت مرسی به قدرت و عدم معامله با ارتش و دولت موقت، تنها به کشته شدن صدها تن از اعضای این جنبش منجر شد که در واقع باعث ضعف بنیه اخوان به دلیل از دست دادن برخی از اعتقادی ترین اعضای آن شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها