جلوگيري ساكنان شرق اوكراين از تخليه تجهيزات نظامي

جلوگيري ساكنان شرق اوكراين از تخليه تجهيزات نظامي
يکشنبه 25 اسفند 1392 - 23:22

ساکنان مناطق شرقی اوکراین از تخلیه خودروها و تجهیزات نظامی ارسال شده از مناطق مرکزی و غربی این کشور جلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ساکنان مناطق شرقی اوکراین با اعتراض به انتقال نظامیان و تجهیزات جنگی از غرب و مرکز این کشور، از تخلیه محموله های نظامی از قطار جلوگیری کردند.
سایت شبکه "روسیا الیوم" به نقل از شاهدان نوشت: اوکراینی‌ها در مناطق شرقی این کشور با تجمع در مسیر قطار مانع از ادامه حرکت آن شدند. نظامیان نیز در پاسخ به سئوال مردم درباره دلیل اعزام آنها تأکید کردند که در حال اجرای دستوراتی هستند که فقط رؤسای آنها از دلیل آن اطلاع دارند.
ساکنان این مناطق با استفاده از کانتینر و آهن آلات سنگین، مسیر قطار را بستند. بسیاری از نظامیان هم از درگیری با ساکنان خودداری کرده و تأکید کردند که با مردم سر جنگ ندارند. با این حال هفت نفر که بدون درجه مشخص نظامی لباس ارتش اوکراین را به تن داشتند، تلاش کردند تا فرمانده این گروه نظامی را مجبور کنند با عمل به دستورات، روستائیان را از خط آهن دور کند.
سرانجام در پی درگیری لفظی و جدال این هفت فرد مسلح با ساکنان، فرمانده این گروه نظامی سعی کرد به این جدال پایان دهد. ساکنان مناطق شرقی اوکراین هم با ایجاد گشتی، تلاش می کنند تا از حرکت قطار و تخلیه تانکها و زره پوشها و دیگر تجهیزات نظامی جلوگیری کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها