نگرانی روزنامه سعودی از تأثیر رسانه‌ای ایران

نگرانی روزنامه سعودی از تأثیر رسانه‌ای ایران
دوشنبه 28 مهر 1393 - 12:35

یک روزنامه عربستانی با اشاره به بازتاب گسترده حکم اعدام آیت الله "نمر باقر النمر" عالم برجسته شیعه این کشور و تأثیر پذیرفتن افکار عمومی عربستان و دیگر کشورهای دنیا درنتیجه پرداختن رسانه‌ها و به ویژه شبکه‌هایی مانند العالم به این موضوع؛ از غایب بودن نقش رسانه‌های سعودی انتقاد کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "الوطن اونلاین" با اشاره به مطرح شدن خبر حکم اعدام آیت الله نمر، به صورت گسترده در رسانه‌های ایران و یا روزنامه های لبنانی و شبکه‌های ماهواره‌ای مانند العالم، المیادین و المسیره، از غایب بودن نقش رسانه‌های سعودی انتقاد کرد و نوشت که این رسانه‌ها در اکثر موارد در سایه می‌مانند.
این روزنامه اینترنتی تأکید کرد که اگر رسانه‌های عربستان در شرایط عادی اینگونه هستند، این روش آنان در شرایط استثنایی مانند این موارد پذیرفتنی نیست؛ و وزارت فرهنگ و رسانه باید در این موارد فراخوانی عمومی را برای توضیح مواضع عربستان برای افکار عمومی، رسانه‌های غربی و سازمان عفو بین الملل به راه بیندازد.
الوطن اونلاین تأکید کرد که از تأثیر رسانه‌ای ایران بر افکار عمومی درباره عربستان بسیار نگران است، به ویژه در ارتباط با طرفها و کسانی که به ایران نزدیکند و عربستان از آنها دور است.
 

پربیننده ترین خبرها