پیش‌روی ارتش سوریه در حومه درعا + فیلم

شنبه 8 آذر 1393 - 14:04

ارتش سوريه توانست مقر تيپ 82 در حومه درعا را بعد از نبردهاي شديد با عناصر مسلح به كنترل خود در آورد و دهها نفر از آنها را به هلاكت برساند.

"مازن سلمو" خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، واحدهاي توپخانه ارتش نيز مواضع افراد مسلح در شهر داعل و جاده السد به سمت اردوگاه آوارگان را گلوله باران كردند.
ارتش سوريه همچنین پيشروي قابل ملاحظه اي در محور جنوبي منطقه شيخ مسكين كرد، و توانست جلوي تلاش گروهي مسلح براي حمله به چند مقر نظامي در بخش شرقي اين منطقه را بگيرد.

اين امر باعث درگيري بين دوطرف و هلاكت شماري از عناصر مسلح از جله يك سركرده گروه تروريستي جبهه النصره به نام ابوهمام الجزراوي سعودي شد.
"حسن حسن" كارشناس امور راهبردي در گفت و گو با العالم اظهار داشت: هلاكت سركرده جبهه النصره در منطقه شيخ مسكين و هدف قرار گرفتن دقيق مقرها، خودروها، سلاح هاي سبك و سنگين و مسيرهاي تحركت عناصر مسلح در اين منطقه نشان از كارايي بالاي ارتش سوريه و نفوذ آن در صفوف باندهاي تروريست مسلح دارد.
ارتش سوريه در عملیاتی دیگر با همكاري نيروهاي دفاع شهري به سمت كوه عبدالعزيز مخفيگاه عناصر مسلح داعش در منطقه ريف حسكه پيشروي كرد.
ارتش سوريه محل هاي تمركز عناصر مسلح در شهرك بالا در غوطه شرقي در ريف دمشق را هدف قرار داده و تلفات سنگي به آنها وارد كرد.

شماری از عناصر مسلح نيز در در گيري با ارتش در منطقه كناكر در غوطه غربي به هلاكت رسيدند.

tt-29-10:30

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها