عضو جنبش 6 آوریل: مطالبات انقلاب 25 ژانویه عملی نشد

عضو جنبش 6 آوریل: مطالبات انقلاب 25 ژانویه عملی نشد
يکشنبه 5 بهمن 1393 - 17:15

قاهره (العالم)- عضو ارشد جنبش 6 آوریل مصر، رئیس جمهور این کشور را به زیر پا گذاشتن قوانین و اعمال دستورات خود در اداره مصر متهم کرد و گفت، هیچ یک از مطالبات انقلاب 25 ژانویه عملی نشده است.

"زیزو عبدو" روز یکشنبه در واکنش به حکم آزادی پسران حسنی مبارک، به خبرنگار العالم گفت: قانون بر مصر حکومت نمی کند بلکه این عبد الفتاح سیسی است که بر مصر حکومت می کند.

وی افزود: قوانین از جمله قانون اساسی و حقوق و آزادی ها نقض می شوند. تنها قانونی که در کشور جاری می شود دستورات سیسی و نهادهایی است که مردم مصر را می کشند و بازداشت وسرکوب می کنند.
عضو ارشد جنبش 6 آوریل افزود: مهم ترین رویداد مصر همان انقلاب 25 ژانویه است که در آستانه چهارمین سالگرد آن هستیم. گروه های انقلابی باید پیام ها و مطالبات خود را اعلام کنند. آن ها باید این پیام را برسانند که پس ازگذشت 4 سال هیچ یک ازمطالبات انقلاب 25 ژانویه عملی نشده  است.

سرکوب ها، قتل هاو بازداشت های بی رویه رو به افزایش است و فقر و گرانی گسترش یافته است...
این عضو ارشد جنبش 6 آوریل افزود: همه این ها انگیزه هایی است برای گروه های انقلابی تا به خیابان ها بریزنند و ضد این نظام "آدمکش" تظاهرات  کنند.
وی درباره آزادی فرزندان حسنی مبارک گفت: آزادی علاء و جمال مبارک دلیل روشنی برای مصری هاست که نشان می دهد نظام کنونی جایگزین نظام مبارک نیست بلکه همان نظام است و شبکه های فساد و منفعت اندوزی سرمایه داران وابسته به مبارک و پسرانش در حال بازیابی هستند.
MKH-24-22:36

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها