گزارش العالم ازآخرین تحولات شهر حلب + عکس

گزارش العالم ازآخرین تحولات شهر حلب + عکس
شنبه 12 دی 1394 - 12:12

حلب (العالم) ـ سرکردۀ گروه تروریستی احرار الشام در حلب در شمال غرب سوریه برکنار و فرد دیگری به سرکردگی این گروه تروریستی منصوب شد .

به گزارش روز شنبه خبرنگار شبکه العالم، گروه تروریستی احرار الشام بنا به دلایل نا معلومی ابویوسف المهاجر سرکرده خود در حلب را عزل و ترویست دیگری را به نام محمد الشامی (ابوعبدالرحمن) به جای وی منصوب کرد.
خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که عملیات ارتش سوریه در مناطق السکن الشبابی، المیسر، الراموسه، العامریه، صلاح الدین، بستان الباشا، بنی زید و لیرمون شهر حلب و تخریب و انهدام مواضع تروریست ها در این مناطق ادامه دارد.
آزادسازی روستای نجاره در حومه شرقی حلب
ارتش در حومه شرقی شهر حلب توانست روستای نجاره را در شمال فرودگاه کویرس به کنترل خود دربیاورد. در این عملیات گروهی از تروریست های داعش کشته و یا زخمی شدند. ارتش سوریه همچنین مواضع داعش را در شهر دیرحافر در شرق حلب منهدم کرد.
حومه جنوبی حلب
مواضع تروریست ها در منطقه الزربه در حومه جنوبی شهر حلب و نزدیک جاده بین المللی حلب – ادلب زیر آتش ارتش سوریه قرار دارد. ارتش همچنین در عملیاتی مواضع تروریست ها را در روستای خان العسل در جنوب غربی حلب هدف قرار داد.
ضربات سنگین به مواضع تروریست ها
عملیات ارتش علیه مواضع تروریست ها در روستای تل مصیبین و شهرهای اعزاز و الباب ادامه دارد. ارتش همچنین در شهر "داره عزه" در 30 کیلومتری غرب حلب ضرباتی سنگین به مواضع تروریست ها وارد کرده است.
خبر دیگر اینکه گروه کرد موسوم به "نیروهای سوریه دموکراتیک"، با گروه تروریستی جبهه النصره و متحدانش نزدیک روستای کشتعار در حومه شمالی حلب درگیر شد.
گروه نیروهای سوریه دموکراتیک چندی پیش یک فروند هواپیمای شناسائی جبهه النصره را بر فراز روستای تنب سرنگون کرده بود.
این گروه پس از درگیری خونین با گروه های تروریستی توانست روستاهای تنب، طاط مراش را در حومه شمالی حلب تصرف کند.
گروه نیروهای سوریه دموکراتیک در درگیری با داعش در نزدیکی منطقه سد تشرین در حومه شمال شرقی حلب نیز متحمل خسارت شد و از جمله 4 نفر از نیروهایش کشته شدند.

 

 

پربیننده ترین خبرها