نوجوان فلسطینی به 12 سال حبس محکوم شد+تصاویر

نوجوان فلسطینی به 12 سال حبس محکوم شد+تصاویر
دوشنبه 17 آبان 1395 - 20:23

العالم ـ دادگاه رژیم اشغالگر، امروز دوشنبه، حکم یک نوجوان فلسطینی و نیز یک زن اسیر فلسطینی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه مرکزی رژیم اشغالگر اسراییل یک نوجوان 14 ساله فلسطینی به نام احمد مناصره را به اتهام حمله با سلاح سرد به دو شهرک نشین، به 12 سال حبس و پرداخت دو غرامت مالی به مبلغ 100 هزار و 80 هزار شکِل (واحد پول اسرائیل) محکوم کرد.

به نوشته خبرگزاری معا، قاضی اسراییلی در حکم خود تاکید کرد که سنِ کمِ این نوجوان هیچ مصونیتی برای وی جهت عدم مجازات ایجاد نمی کند.

قاضی ها در ماه می گذشته گفته های احمد مناصره را نپذیرفته بودند، وی تاکید کرده بود که قصد کُشتن شهرک نشینان را نداشته و فقط می خواسته به آنها صدمه بزند.

طارق برغوث وکیل مدافع احمد مناصره گفت: قاضیان دادگاه حکمی ظالمانه علیه این نوجوان صادر کردند و با وی همچون یک "جنایتکار" برخورد شد.

یادآور می شود که احمد مناصره به همراه پسر عمویش حسن مناصره با سلاح سرد به دو اسراییلی در شهرک نشین "بسغات زئیف" در "بیت حنینا" در شمال قدس اشغالی حمله کردند که در این عملیات حسن مناصره به شهادت رسید و احمد مناصره در حالی که زخمی شده بود، بازداشت گردید.

قاضیان دادگاه مرکزی اسراییل همچنین امروز دوشنبه، اسیر زن فلسطینی به نام اسراء جعابیص (32 ساله از منطقه جبل المکبر) را به اتهام اقدام به قتل، به 11 سال حبس و پرداخت غرامت به یک نیروی پلیس به ارزش 20 هزار شکل(واحد پول رژیم) محکوم کردند.

دادگاه اسراییل یک سال پیش جعابیص را به انجام عملیاتی از طریق منفجر کردن یک کپسول گاز به منظور قتل شهروندان یهودی و شماری از نیروهای امنیتی اسراییلی متهم کرد.

شایان ذکر است که انفجار کپسول گاز به سوختگی شدید جعابیص و قطع شدن بیشتر انگشتهایش انجامید.

210

 

پربیننده ترین خبرها