خبرنگار العالم گزارش داد؛

لحظه به لحظه با نهمین جمعه بازگشت/ شلیک گلوله های جنگی و گاز اشک آور نظامیان صهیونیستی به سمت فلسطینیان/ 1 شهید و 109 مجروح

لحظه به لحظه با نهمین جمعه بازگشت/ شلیک گلوله های جنگی و گاز اشک آور نظامیان صهیونیستی به سمت فلسطینیان/ 1 شهید و 109 مجروح
جمعه 4 خرداد 1397 - 16:59

شورای ملی تظاهرات بازگشت و شکست محاصره بار دیگر توده مردم فلسطین را به شرکت گسترده در تظاهرات جمعه "ایستاده ایم به رغم محاصره"، فرا خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس به مناسبت «روز زمین» در فلسطین آغاز و هر هفته برگزار شد، مردم غزه و کرانه باختری 14 و 15 می به مناسبت سالروز اشغال فلسطین و انتقال فلسطین نیز به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کردند و غزه 63 شهید و بیش از 2800 زخمی داد؛

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد از ابتدای راهپیمایی‌های بازگشت تا کنون 123 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

گزارش لحظه به لحظه شبکه العالم از نهمین راهپیمایی بازگشت:

16:00/ خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که مردم فلسطین برای شرکت در نهمین جمعه از راهپیمایی های بازگشت آماده شده اند.

16:50/ خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که ارتش صهیونیستی به طور گسترده به طرف مردم شرکت کننده در نهمین راهپیمایی بازگشت تحت عنوان "به رغم محاصره به راه ادامه خواهیم داد" در شرق الشجاعیه گاز اشک آور شلیک کرده است.

18:00/ منابع فلسطینی و خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش دادند که ارتش صهیونیستی به طور گسترده به طرف تظاهرکنندگان در شرق غزه گلوله جنگی و گاز اشک آور شلیک می کند.

18:40/ خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که یاسر حبیب جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.


19:09/ خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت که کشورهای عربی و اسلامی باید دوا و درمان را برای مجروحین فلسطینی تامین کنند و برای آنان بیمارستان های صحرایی درست کنند.

 وی تاکید کرد: برای رفع محاصره باید راهپیمایی های بازگشت استمرار داشته باشد.


21:15/ شمار مجروحین با گلوله و مصدومین با گاز اشک آور در شرق غزه در نهمین جمعه راهپیمایی بازگشت به 41 نفر افزایش یافت. 

21:48/ خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که شماری از رهبران مقاومت فلسطین در راهپیمایی بازگشت امروز شرکت داشتند.

22:45/ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تاکنون 86 فلسطینی در نهمین راهپیمایی بازگشت در غزه مجروح شده اند.

23:50 شمار مجروحان راهپیمایی بازگشت در روز جمعه به 109 تن رسید.

 

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین خبرها