از سوی مقام سابق ناتو صورت گرفت,

افشای حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی جبهه النصره

افشای حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از گروه تروریستی جبهه النصره
چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 12:36

یک مقام عالی رتبه سابق ناتو اعتراف کرد که مقامات اسرائیلی انواع کمک های تسلیحاتی و لجستیکی در اختیار گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه قرار داده اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش روزنامه فرامنطقه ای "رای الیوم" چاپ لندن، ژنرال "پیتر پاول" رئیس سابق کمیته نظامی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: مقامات اسرائیلی جبهه النصره را مورد حمایت های مختلف خود قرار دادند زیرا معتقدند این گروه تروریستی خطری برای اسرائیل ندارد و تروریستی بودن آن فقط متوجه سوریه است. 
وی که با رسانه های چک گفت وگو می کرد ، افزود ، رابطه اسرائیل و جبهه النصره که جزو گروه های تروریستی بین المللی است تاثیری بر روابط ناتو با اسرائیل ندارد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز در همین ارتباط اعلام کرد که این سخن اولین اعتراف صریح یک مقام عالی رتبه ناتو در خصوص رابطه مشکوک اسرائیل و گروه های تروریستی در سوریه است .
سانا افزود، این حمایت به صورت گسترده مشخص بود و ارتش رژیم صهیونیستی بارها مستقیما و با هواپیماهای جنگی ،توپخانه و موشک های خود از عملیات گروه های تروریستی در سوریه از جمله جبهه النصره به ویژه در استان القنیطره حمایت کرده بود.
بر اساس اعلام این خبرگزاری رژیم صهیونیستی تروریست های زخمی جبهه النصره را نیز برای درمان به بیمارستان های خود منتقل و از اعضای این گروه نیز حمایت های لجستیکی و تسلیحاتی می کرد.
سوریه از مارس 2011 / اسفند 1389 تاکنون با بحران ورود تروریست های خارجی به این کشور و حمایت رژیم صهیونیستی از آنها مواجه است.
این بحران تاکنون 400 میلیارد دلار هزینه در بر داشته است و موجب ویرانی بخش هایی از سوریه شده است.

پربیننده ترین خبرها