شلیک 3 موشک بالستیک یمن به سمت مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی

شلیک 3 موشک بالستیک یمن به سمت مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی
پنج‌شنبه 5 مهر 1397 - 06:30

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله با شلیک سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» به سمت مواضع شبه‌نظامیان، به حملات ائتلاف سعودی پاسخ داد.

العالم-یمن

نیروهای ارتش یمن و انصارالله در پاسخ به ادامه حملات ائتلاف سعودی، چهارشنبه شب سه فروند موشک بالستیک «زلزال-۱» را به سمت پایگاه‌های ائتلاف سعودی در جنوب عربستان و شمال غربی یمن شلیک کردند.

منابع یمنی می‌گویند که یگان موشکی چهارشنبه شب دو موشک بالستیک «زلزال-۱» را به صورت همزمان به سمت مواضع «مزدوران» در منطقه «حیران» استان حجه واقع در شمال غربی یمن شلیک کرده است.

یک منبع یمنی اعلام کرد که این دو موشک به سمت محل استقرار تانک‌ها و خودروهای نظامی شبه نظامیان  ائتلاف سعودی در حیران شلیک شده که تعدادی از آنها از جمله یک خودروی مجهز به دوشکا منهدم شدند.

شبکه المسیره گزارش داد که نیروهای یمنی یک فروند موشک «زلزال-۱» را نیز به سمت مواضع شبه نظامیان در غرب «مجازه» واقع در منطقه عسیر در جنوب عربستان شلیک کردند.

یگان‌های موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای صبح روز چهارشنبه با انجام عملیاتی مشترک، مواضع شبه‌نظامیان وابسته به این ائتلاف در استان مارب  واقع در مرکز یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

حملات موشکی یمن امسال در حالی افزایش پیدا کرده که تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، بیش از سه سال است که آغاز شده و موجب کشته شدن بیش از ۵۰ هزار یمنی شده است.

فارس

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها