انتقاد چین از ده ها هزار حمله سایبری آمریکا

انتقاد چین از ده ها هزار حمله سایبری آمریکا
پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 - 18:45

وزارت دفاع چین، بار دیگر ایالات متحده آمریکا را به انجام ده ها هزار حمله سایبری به سایت های دولتی مهم این کشور متهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، وزارت دفاع چین با انتشار بیانیه ای، از وقوع بیش از 144 هزار حمله سایبری به سایت های وزارت دفاع و ارتش این کشور در هر ماه خبر داد و تاکید کرد که مبدأ بیش از دو سوم این حملات، آمریکا بوده است.
سخنگوی وزارت دفاع چین گفت: وبسایت های وزارت دفاع چین و چاینا میلیتاری آنلاین از زمان آغاز به کار و راه اندازی با تهدیدات جدی و زیادی از سوی هکرها روبرو بوده و تعداد این حملات در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.
به گفتۀ  سخنگوی وزارت دفاع چین، در سال 2012 میلادی این دو وبسایت هر ماه با 144 هزار حمله سایبری روبرو شده اند که 62.9 درصد این حملات از سوی هکرهای آمریکایی بوده است.
وی تصریح کرد: گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد آمریکا برای گسترش قابلیت و توانایی انجام حملات سایبری برنامه ریزی کرده که این امر با تلاش های جهانی برای مقابله با حملات الکترونیک، سازگاری ندارد و ما امیدواریم طرف آمریکایی بتواند در این خصوص توضیح بدهد و مساله را روشن کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها