خشم سعودی ها از كوتاهی در درمان ماجد الدوسری

خشم سعودی ها از كوتاهی در درمان ماجد الدوسری
پنج‌شنبه 14 شهريور 1392 - 15:12

العالم - مردم عربستان سعودي با انتشار پيام هاي متعدد از طريق شبکه های اجتماعی اينترنت خشم خود را از كوتاهي مقام هاي وزارت بهداشت در درمان جوان 380 كيلويي اين كشور اعلام كردند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم ، مردم اعتقاد دارند كه مقام هاي وزارت بهداشت به بهانه هزينه هاي زياد به تقاضاهاي متعدد ماجد 26  ساله و رناخواهر كوچكتر او براي كمك به  درمان طي دو سال گذشته جوابي نداده و ديرهنگام به فكر پذيرش تقاضاي او افتادند.
ماجد پس از چندين ماه پيگيري براي كمك به درمان خود و خواهرش كه از بيماري چاقي مفرط رنج مي برند ، اخيرا به دستور پادشاه عربستان به بيمارستاني در مجتمع بيمارستاني دمام منتقل شد.
انتشار تصاوير ويدئويي از ماجد و خواهرش در بيمارستان كه درآن از علاقه به بازگشت به زندگي عادي مانند بقيه مردم خبر داده بودند موجب تاثر شديد عربستاني ها و اعلام انزجار نسبت به مقام هاي وزارت بهداشت آن كشور شده است.
ماجد الدوسري صبح روز سه شنبه در مركز مراقبت هاي ويژه بيمارستان دمام بر اثر مشكلات ريوي درگذشت و روز گذشته به خاك سپرده شد.
رنا الدوسري خواهر ماجد نيز با 300 كيلو وزن هم اكنون در بيمارستان بستري است.
الدوسري و خواهرش به دليل سنگين وزير قادر به خروج از منزل نبودند و پس از تصميم مقامهاي عربستان براي درمان ، آنها با تجهيزات مخصوص  از محل زندگي در منطقه جيزان عربستان به بيمارستان منتقل شدند.
براي انتقال آنها به بيمارستان، چرثقيل ويژه اي در آمريكا ساخته شده بود.اين بيمار و خواهرش با هواپيماي ترابري ارتش به بيمارستاني شهر الدمام منتقل شدند.
براي اين انتقال، 6 ليفتراك و 31 آتش نشان مشاركت داشتند.

پربیننده ترین خبرها