در پانزدهمین روز از اعتصاب غذا؛

هزاران اسير فلسطيني در خطر مرگ

 هزاران اسير فلسطيني در خطر مرگ
سه شنبه 19 مهر 1390 - 17:18

رييس موسسه اسرا و آزادگان با اشاره به در خطر بودن جان هزاران اسير فلسطيني که از 15 روز پيش در اعتراض به بدرفتاري زندانبانان صهيونيست اعتصاب غذا کرده اند؛ بر لزوم طرح گسترده اين مساله در محافل منطقه اي و بين المللي و توجه جهان عرب و اسلام به اين موضوع تاکيد کرد.


رفيق حمدونه سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم تصريح کرد: وضعيت اسراي فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي همچنان وخيم است و رژيم به جاي محقق کردن مطالبات اسرا محدوديت هاي آنها را افزايش داده است تا از اين طريق آنان را وادار کند به اعتصاب غذاي خود پايان دهند.

وي افزود: حبس در سلول انفرادي ، ضرب و جرح و عدم ارايه خدمات بهداشتي جزيي از اين محدوديت ها است.

حمدونه درباره تلاش مسوولان فلسطيني براي دفاع از اسراي فلسطيني گفت: نبايد فقط به فعاليت در داخل مناطق اشغالي اکتفا کرد بلکه بايد مساله اسراي فلسطيني را در سطح منطقه اي و بين المللي نيز مطرح کرد .
 
رييس موسسه اسرا و آزادگان تصريح کرد: مؤسسات فلسطيني مدافع حقوق اسرا از جمله مؤسسه اسرا و آزادگان از هيچ تلاشي براي دفاع از اسراي فلسطيني دريغ نمي کنند و اين مساله را در سطح منطقه اي و بين المللي مطرح خواهند کرد .

حمدونه گفت: ما از طريق شبکه العالم از همه آزادگان جهان خصوصا برادران ما در جهان عرب و اسلام مي خواهيم براي کمک به اسراي فلسطيني به پا خيزند زيرا خطر مرگ، هزاران اسير فلسطيني را که از 15 روز پيش اعتصاب غذا کرده اند ، تهديد مي کند.
 
وي افزود: همگان بدانند که روحيه اسراي فلسطيني بسيار بالا است و مشقات و سختي ها مانع تداوم اعتصاب آنها براي بهبود اوضاع زندان ها نخواهد شد. 

پربیننده ترین خبرها