نقض حریم هوایی و دریایی لبنان ازسوی رژیم صهیونیستی

نقض حریم هوایی و دریایی لبنان ازسوی رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 15 فروردين 1398 - 19:58

جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در سه نوبت با نادیده گرفتن حاکمیت لبنان حریم هوایی این کشور را در مناطق مختلف نقض کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری لبنان (NNA)، این جنگنده ها در چند نوبت با ورود به حریم هوایی لبنان در منطقه مرجعیون در جنوب لبنان در سطح پایین اقدام به پرواز کردند.

در منطقه جزین در جنوب لبنان و نزدیک شهر بندری صیدا نیز یک فروند جنگنده نظامی رژیم صهیونیستی وارد حریم هوایی لبنان شد.

در سومین مورد از نقض حریم هوایی لبنان نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی وارد آسمان منطقه نبطیه و اقلیم التفاح در جنوب این کشور شدند.

در همین حال یک فروند قایق رژیم صهیونیستی نیز با ورود به حریم آب های لبنان در منطقه راس الناقوره در جنوب این کشور پس از 5 دقیقه گشت زنی از آن خارج شد.

تجاوزهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان به صورت هر روزه و مستمر ادامه دارد و این کشور بارها از شورای امنیت سازمان ملل و مجامع بین المللی خواستار اقدام برای پایان آنها شده است.

رژیم صهیونیستی در سایه حمایت های آمریکا دست به این تجاوزها می زند و ایالات متحده نیز از وتوی خود در شورای امنیت در مواقع محکومیت این رژیم استفاده می کند.

لبنان موضوع تجاوزهای هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی را به نیروهای موقت حافظ صلح سازمان ملل (یونیفل) در این کشور گزارش می کند.

پربیننده ترین خبرها