صهیونیست‌ها چگونه در کمین مرگ گردان قسام در رفح افتادند؟+فیلم

شنبه 6 مرداد 1403 - 09:37

گردان های قسام - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) - صحنه هایی از آماده‌سازی و اجرای دو کمین علیه نیروهای رژیم اشغالگر "اسرائیل" در اردوگاه‌های یبنا و الشابوره در رفح واقع در جنوب باریکه غزه را پخش کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

این صحنه‌ها با عنوان "کمین‌های مرگ، بخش دوم" شامل صحنه‌هایی از غافلگیر کردن و زیر نظر گرفتن سربازان رژیم اشغالگر در دو کمین، یکی در خانه‌ای در اردوگاه یبنا و دومی در دهانه تونلی در اردوگاه الشابوره بود.

کمین اول برای غافلگیر کردن گروهی از نیروهای اشغالگر در داخل خانه‌ای در اردوگاه یبنا و از پیش‌بمب‌گذاری شده و تعقیب حدود 10 سرباز هنگام ورودشان به خانه با صدای یکی از رزمندگان قسام مبنی بر صدور دستور انجام انفجار همراه بود.

این کلیپ تعدادی از رزمندگان قسام را در حال آماده‌سازی بشکه‌ها برای دومین کمین جهت بمب‌گذاری دهانه یک تونل در زیر یکی از خانه‌های اردوگاه الشابوره و تعقیب شمار زیادی از نظامیان که پیش از منفجر کردن خانه وارد آن شدند، نشان می‌دهد.

یکی از رزمندگان قسام هنگام نشان دادن کمین دوم گفت: آنها فکر می‌کنند کشور بدون نگهبان است... بیایید و ببینید ارتشی ​​در حال نابودی است... از خداوند متعال‌، صاحب عرش بزرگ، شادی دل‌های مومنان را می‌خواهیم.

عبارت "دشمن اعتراف کرد که ۳ تن از سربازانش کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند" و عبارت "این چیزی است که دوربین‌های مقاومت در میدان نبرد با سربازان دشمن ثبت کرده‌ و نشان می‌دهد که دشمن تلفات سنگین خود را پنهان می کند و تلفات آینده بسیار بدتر و سخت تر است" بر روی کلیپ خودنمایی می کرد.

گردان‌های قسام غزه از زمان آغاز عملیات زمینی "اسرائیل" در 27 اکتبر، عملیات خود علیه نیروها و خودروهای ارتش رژیم اشغالگر را در جبهه‌های مختلف جنگ مستند می‌کنند و جزئیات بسیاری از عملیات‌های انجام شده علیه نیروهای اشغالگر را در کلیپ های ویدیویی نشان دادند.

پربیننده ترین خبرها