رئیس سابق شعبه عملیات ارتش صهیونیستی: نتانیاهو هیچ برنامه‌ای ندارد

رئیس سابق شعبه عملیات ارتش صهیونیستی: نتانیاهو هیچ برنامه‌ای ندارد
جمعه 9 شهريور 1403 - 00:25

رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هیچگونه برنامه‌ای برای ادامه جنگ ندارد.

العالم-فلسطین اشغالی

سرلشکر یسرائیل زیو در گفت وگو با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم افزود: نتانیاهو هیچ راهبرد و برنامه‌ای برای ادامه جنگ ندارد و به صورت خودجوش و لحظه‌ای و بر اساس دغدغه‌های سیاسی خود تصمیم می‌گیرد.

وی گفت: متأسفانه کسانی که بهای این بی برنامگی را می‌پردازند، گروگان‌ها (اسرا) و خانواده‌های آنها و پس از آنها کل (رژیم) اسرائیل هستند.

پیش تر عاموس مالکا رئیس اسبق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گفت‌ وگو با رادیوی این رژیم اعلام کرده بود: ۱۱ ماه در غزه جنگیده‌ایم و فقط هشت اسیر را توانسته‌ایم آزاد کنیم و بنابراین برای دستیابی به جسد آخرین اسیر، باید حداقل ۲ تا سه سال دیگر بجنگیم. در پیش گرفتن چنین رویکردی واقعا مضحک است!

وی به تاکید «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر درباره لزوم تداوم جنگ و حضور میدانی در غزه اشاره کرد و افزود: طولانی شدن جنگ برای (رژیم) اسرائیل هزینه دارد و تل‌آویو توان درگیری طولانی مدت را ندارد و برای اینکار ساخته نشده است.

این ژنرال صهیونیست با بیان اینکه طولانی شدن جنگ موجب انزوای بین المللی بیشتر تل‌آویو و تضعیف توان نظامی آن خواهد شد، گفت: برای رسیدن به توافق آتش بس باید امتیازاتی بدهیم اما باید بدانیم که تبعات آن، بدتر از تداوم جنگ نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها