مخالفت حماس با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مخالفت حماس با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
دوشنبه 26 فروردين 1392 - 22:54

العالم - عضو دفتر سیاسی حماس، بر مخالفت این جنبش با روند عادی سازی روابط با اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

 "عزت الرشق" روز دوشنبه در یک نشست خبری، درباره طرح های اتحادیه اروپا برای عادی سازی روابط فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست، گفت: ما با عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی مخالفیم، زیرا برنده اصلی این موضوع اشغالگران خواهند بود که می توانند از این طریق بر جنایات و سیاست های نژادپرستانه خود سرپوش بگذارند.

 

وی اظهار داشت: ملت فلسطین خوش خیال نیستند و هرگز انتظار ندارند اشغالگران صهیونیست - که همواره قوانین بین المللی و موازین انسانی را با ارتکاب پلیدترین جنایات علیه بشریت، ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین نقض می کنند - بر اساس عدالت رفتار نمایند.


الرشق ادامه داد: جنایات اشغالگران صهیونیست علیه فلسطینیان شامل گذشت زمان نمی شود و این جنایتکاران دیر یا زود مورد محاکمه عادلانه قرار خواهند گرفت.


عضو دفتر حماس همچنین تصمیم دادستانی نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم تحقیق درباره کشتار ماه نوامبر 2012 خانواده "الدلو" در غزه را "فرار آشکار از واقعیت" به خاطر دست داشتن ارتش این رژیم در این جنایت دانست. 


یادآور می شود، حمله نیروهای ارتش صهیونیستی به نوار غزه که در 18 نوامبر 2012  انجام شد، به شهادت 12 فلسطینی از جمله 10 عضو خاندان الدلو (شامل 5 کودک، 5 بزرگسال و دو نفر از همسایگان) انجامید.  
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها