همکاری عربستان و اسرائیل در ارسال سلاح به سوریه

همکاری عربستان و اسرائیل در ارسال سلاح به سوریه
پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 - 11:23

العالم - رادیوی رژیم صهیونیستی از توافق اسرائیل با عربستان سعودی برای ارسال سلاح به سوریه به منظور تقویت تروریست های آن کشور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم رادیوی رژیم صهیونیستی  گزارش کرد: براساس توافقنامه عربستان با اسرائیل برای پشتیبای مالی از قرارداد خرید سلاح های قدیمی ارتش اسرائیل باهدف ارسال آنها برای مخالفان مسلح در سوریه به توافق رسیده است.

این رادیو افزود: عربستان سعودی با دولت اسرائیل برای حمایت مالی از قرارداد خرید سلاح های قدیمی ارتش اسرائیل به ارزش 50 میلیون دلار به منظور ارسال آنها برای مخالفان مسلح در سوریه توافق نظر کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه رژیم اسرائیل گفت: این سلاح ها شامل موشک های ضد زره، تیرباز، توپ و خودروهای سبک، مهمات، قطعات یدکی و دستگاههای ارتباطی و دید در شب قدیمی است که در صورت قرار گرفتن در دستان نیروهای مسلح در سوریه، تاثیری بر ارتش اسرائیل نخواهد داشت.

این رادیو افزود: ترکیه و اردن موافقت برای عبور این سلاح ها از خاک خود به سمت سوریه را ابلاغ کردند.

این قرارداد درحالی است که ارتش اشغالگر اسرائیل به پشتیبانی و حمایت نظامی و تبلیغاتی از گروههای مسلح تروریست ادامه می دهد؛ گروههایی که به قتل و ویرانی در سوریه دست می زنند.

پربیننده ترین خبرها