حزب الله:ایران اولین حامی مقاومت درجهان است

حزب الله:ایران اولین حامی مقاومت درجهان است
جمعه 28 فروردين 1394 - 10:29

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: نقش ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه، عربی و اسلامی نقش مثبت و مهمی است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس مرکز امام خمینی (قدس سره) تأکید کرد: ایران تا کنون در کنار مقاومت و دفاع از حقوق ملتها قرار داشته است. همه می دانند ایران اولین کشور در جهان است که در کنار مقاومت لبنان و فلسطین قرار گرفت و به برکت حمایت های ایران اولین آزادسازی در نوع خود در سال 2000 روی داد و ایستادگی جانانه در سال 2006 و همچنین در سه نبرد شکل گرفته در غزه تحقق یافت.
وی ابراز داشت: ایران همان کشوری است که در مقابله با تروریسم تکفیری چه در سوریه و یا در عراق دستاوردهای مهمی را تحقق بخشید و همه به این امر اذعان دارند. ایران کشوری است که همواره به برقراری ثبات در لبنان کمک کرده و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است. ایران همان کشوری است که در پاسخ فرانسوی ها و هر کس که با آن تماس گرفت، اعلام کرد که هیچ ارتباطی با انتخاب رییس جمهور در لبنان ندارد.
معاون سید حسن نصرالله با تاکید بر این که لبنانی ها باید با یکدیگر به تفاهم برسند، خاطرنشان کرد، ایران همان کشوری است که با گزینه های ملتها در سوریه، یمن، عراق، بحرین و لبنان همراه و همگام شد. ما هر جا که در منطقه نقطه روشن مردمی، اخلاقی و یا مقاومت مشاهده کردیم، ایران را در کنار و همراه و همگام با آن یافتیم.
وی ادامه داد: به همین دلیل وقتی ما را به همراه بودن با ایران متهم می کنند ما به آنها می گوییم ما را به همراهی با نیکبختی متهم کردید و ما را به موضوعی که مایه دلگرمی ماست متهم کردید. ما افتخار می کنیم که با ایران آزاد، قدرتمند و مقتدر همراه و همگام باشیم که تنها در برابر خدا سر تسلیم فرود می آورد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها