شیخ قاسم: به وجود آورندگان تروریسم را همه می شناسند

شیخ قاسم: به وجود آورندگان تروریسم را همه می شناسند
جمعه 3 بهمن 1393 - 17:46

آیت الله شیخ "عیسی قاسم " روحانی سرشناس بحرینی تأکید کرد که همه مردم دنیا می دانند که چه کسانی تروریسم را به وجود آورده اند .

پایگاه اینترنتی " مرآه البحرین " گزارش داد ، وی در این مقاله که در روزنامه " السفیر " لبنان منتشر شد ، افزود: تروریسم، همان قتل جهت ایجاد رعب و وحشت است که امروزه به نام دین و جهاد مقدس انجام می شود که آن نیز پدیده ای جاهل گونه است .
شیخ عیسی قاسم ادامه داد: طرف هایی که تروریسم فعلی را ایجاد نمودند هم خود را می شناسند و هم مردم آنان را می شناسند، آنان کشورهای استکباری در غرب و دنباله رو های آنان در شرق هستند که هدفشان عقیم ساختن جنبش مقاومت در برابر  استعمار جدید در مسیر کسب استقلال و آزادی است .              
وی تصریح کر: علت جنگ ظاهری آنان علیه تروریسم آن است که می دانند این تروریسم که خود ساختند از کنترل خارج خواهد شد و مرزهایی را که ترسیم کرده اند در خواهد نوردید لذا باعث هلاکتشان می شود .
شیخ عیسی قاسم با انتقاد از توهین به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) آن را عامل خشم میلیون ها مسلمان دانست که واکنش خشن آن به سوی منبع این بی حرمتی باز خواهد گشت .
وی نوشت، چگونه می توان باور کرد کشورهای بزرگ که مدافع این شیوه منحط هستند بخواهند با تروریسم مبارزه کنند و خواستار نابودی آن باشند .  

شیخ عیسی قاسم یاد آور شد: شخصی که تروریسم را محکوم می کند باید اهانت به مقدسات، پیامبران پیامبران و اولیاء عظام را نیز محکوم نماید چون این گونه توهین از مهمترین عوامل شعله ور ساختن آتش تروریسم است .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها