نگرانی صهیونیست ها از آزمایش موشکی ایران

نگرانی صهیونیست ها از آزمایش موشکی ایران
چهارشنبه 25 آذر 1394 - 12:03

العالم- رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از آزمایش های موشکی ایران به دنبال تحت تاثیر قراردادن توافقات ایران و غرب در باره فعالیت های صلح آمیز هسته ای است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دستاوردهای نظامی تهران و آزمایش موفقیت آمیز پیشرفته ترین موشک بالستیک درایران محافل صهیونیستی و سناتورهای جمهوری خواه کنگره آمریکا را به دنبال عدم واکنش کاخ سفید به این آزمایش که به زعمشان کارشکنی در قوانین شورای امنیت است، نگران کرد.

گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: آزمایش دومین موشک بالستیک ایران که طی یک ماه با موفقیت انجام شد  و توجه آمریکا را جلب کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات سامنتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل را پخش کرد، که در این باره گفت: آمریکا با دقت این فعالیتهای را رصد می کند.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، اولین آزمایش موشک بالستیک که در مهر ماه انجام شد بر خلاف قوانین شورای امنیت و بیانگر بی توجهی ایران به توافق با کشورهای 1+5 است.

رئیس مرکزمطالعات هوا فضا دانشگاه فیشر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: سالهاست که ما شاهد آزمایشهای موشکهای بالستیک ایران هستیم و آمریکا واکنشی به این اقدام ها نشان نمی دهد.این آزمایشها بی توجهی به ضوابط شورای امنیت است.

وی با طرح این موضع که علت بی توجهی واشنگتن، به مسائل داخلی آمریکا مربوط می شود، ادعا کرد که این روزها ایران در برخی حل برخی مسائل با آمریکا همکاری می کند. از سوی ایران به علت اعتماد بنفس بالایی که دارد مصوبه های شورای امنیت را زیرپا می گذارد و می داند تاوان این آزمایشهای را پرداخت نمی کند.

گزارشگرصهیونیست گفت: ایران موشک بالستیک خود با برد 2000 کیلومتر که قادر به حمل کلاهک هسته ای است را با موفقیت به انجام رساند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال بخشی از جلسه کمیسیون نیروهای مسلح در مجلس سنا آمریکا را در خصوص آزمایش موشکهای بالستیک ایران را پخش کرد.

سناتور کیلی ایوت از حزب جمهوری خواه به آَشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا گفت: تا کنون هیچ واکنشی به اقدام ایران صورت نگرفته است.آیا آمریکا باید به آزمایشهای ایران که کارشکنی در قوانین سازمان ملل است پاسخ دهد یا خیر؟

آَشتون کارتر پاسخ داد: در حوزه خود به این سؤال پاسخ می دهم و آن ادامه عملکرد ارتش برای ارتقای سامانه های ضد موشکی است.

سناتور جمهوری خواه در ادامه جلسه گفت: این اقدام ایران آغاز کارشکنی است.

پربیننده ترین خبرها