معاون دبير كل اتحاديه جوانان عرب، تشریح کرد:

ادامۀ بحران سوریه، همسو با منافع آمریکا

 ادامۀ بحران سوریه، همسو با منافع آمریکا
پنج‌شنبه 23 شهريور 1391 - 12:57

العالم، دمشق - معاون دبير كل اتحاديه جوانان عرب، تاكيد كرد: مشكل اصلي بحران سوريه اين است که آمريکا و مزدورانش بر طولاني تر شدن بحران سوريه اصرار دارند، زيرا اين بحران در جهت سياست هاي آنها در منطقه است و روندمقاومت عليه رژيم صهيونيستي را تضعيف مي کند.

"ملاذ مقداد" روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: ادامۀ کشتارها و ویرانی ها در سوریه به نفع سياست آمريكا و رژیم صهیونیستی است و در این راستا می بینیم که اکنون قطر، مجری خواسته های آمريكا در منطقه است.

معاون دبير كل اتحاديه جوانان عرب، گفت: حمایت اجلاس غیر متعهدها در تهران از حل سیاسی بحران سوریه و نیز تلاش های روسیه و چین برای اجرای توافقات نشست ژنو، این فرصت را به اخضر الابراهيمي نماینده سازمان ملل در سوریه داد تا بتواند در مسیر حل سیاسی بحران سوریه گام بردارد.

تحلیلگر و فعال سیاسی سوری درباره جهت گیری برخی از کشورهای عربی در منطقه، تصریح کرد: ملک عبدالله پادشاه اردن کسی است كه مژده جنگ فرقه اي را به  کشورهای عربی داده بود. این کشور هم اکنون همانند قطر و عربستان سعودی در درگیری های بین المللی سوریه مشارکت دارد، اما اردن اولین رژیمی خواهد بود که در آتش شعله ور در منطقه خواهد سوخت.

ملاذ مقداد خاطرنشان کرد: هدف آمریکا در سوریه، تضعیف محور مقاومت عربی-اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی است.

12-23:58


 



پربیننده ترین خبرها