​​​​​​چرا دنیا باید ترامپ را ستایش کند؟

​​​​​​چرا دنیا باید ترامپ را ستایش کند؟
سه شنبه 8 مرداد 1398 - 21:53

رییس جمهور کنونی آمریکا به دلایل متعدد شایسته ستایش است و در راس این دلایل اینکه بدون انکه هیچ مخالفی علیه او وارد عمل شود و بی آنکه نیازی به مقابله و مبارزه با آمریکا وجود داشته باشد یک تنه اعتبار و حیثیت قدرتمند ترین کشور جهان را به چالش کشیده است.

العالم _ آمریکا

ترامپ را باید ستایش کرد از آن جهت که در دروغگویی گوی سبقت را از همه آمریکایی ها ربوده است. در آخرین آمار از دروغگویی رییس جمهور آمریکا در 827 روز از حضورش در کاخ سفید 10 هزار دروغ یا بیانیه گمراه کننده صادر کرده است.

ترامپ را باید ستایش کرد به دلیل آنکه هیچ گاه از این قاعده معروف که می گوید "حرف مرد یکی است تبعیت نمی کند" و در هر لحظه نظراتش را تغییر می دهد. ماجرای خروجش از سوریه و تغییر موضع شگفت انگیزش را همگان به خاطر دارند.

ترامپ را باید ستود از آن جهت که تاریخ نمی داند و سیاست را مشق نکرده است و از این حیث مقام اول را در میان سیاستمداران آمریکایی از آن خود کرده است آخرین مورد آن که به صراحت و البته با اعتماد به نفسی مثال زدنی می گوید ایرانی ها هرگز در هیچ جنگی پیروز نشده اند.

ترامپ سزاوار ستایش است چون به خاطر صداقتش نمونه آنکه می گوید ایرانی ها در هیچ مذاکره ای شکست نخورده اند هر چند این صداقت در واقع با چاشنی انتقام گیری از اوباما صورت می بذیرد اما اقرار التجار علی انفسهم حجه.

ترامپ را باید ستایش کرد به خاطر آنکه در اوج هیجان تصمیم می گیرد و البته بلافاصله آن را اعلان و عملیاتی می کند. خروج از توافق هسته ای با ایران، مساله مکزیک، خروج از توافقات آب و هوایی بین المللی و ... همگی در مقابل دیدگان جهانیان است.

ترامپ را باید ستود زیرا جز اعداد و ارقام و سود و زیان اقتصادی به هیچ چیز نمی اندیشد. هنوز آب کفن نداشته خاشقچی خشک نشده و البته اصرار ترامپ بر حمایت از بن سلمان در این قضیه با هدف انعقاد قرارداد و جذب دلار.

ترامپ را باید ستود چون رسانه ای در توئیتر برای خود دست و پا کرده که اینک به تعبیری به بزرگترین رسانه دروغ پرداز دنیا تبدیل شده و اخبارش که معمولا صبح هنگام منتشر می شود به شدت متاثر از نوع شراب مصرفی یا آخرین دیدار شبانگاهی اوست. از این نکته هم نباید غافل شد که با توئیت هایش باعث انبساط خاطر و تفریح خلق الله می شود. بلاخره رییس جمهور بزرگترین کشور دنیا بودن باید کار مفید هم انجام دهد.

ترامپ را باید ستایش کرد چون نه تنها نمی داند بلکه اصراری هم برآموختن ندارد در خلال سه سال گذشته ظاهرا هیچ سیاست مداری یا مشاوری نتوانسته به او تفهیم کند که یک سیاستمدار نباید دائما به شکل مطلق حرف بزند و از عباراتی چون هرگز، همیشه و حتما در سطح وسیع استفاده کند.

ترامپ شایسته ستایش است چون درکمال تواضع به دیدار رهبر کره شمالی می رود و از او مطالبه گفتگو می کند او همچنین ستایش را سزاوار است چون بدون آنکه مردم ایران از او مطالبه ای کنند به خاطر آنها تحریمشان می کند و البته همزمان بر مذاکره با ایشان تاکید می کند.

ترامپ را باید ستایش کرد به خاطر اینکه در مبادرت به مفاسد اخلاقی و البته رفع و رجوع آن به یک "برند جهانی" تبدیل شده است.

ترامپ را باید در مبارزه با امنیت جهانی ستود ناامن کردن تنگه هرمز و خلیج فارس آخرین دستاورد ترامپ است.

ترامپ را باید به خاطر همه طرح هایش در حل مشکلات چندین دهه ای جهانی ستایش کرد، درصدر این مسائل مساله فلسطینیان است. مساله ای که جز ترامپ و هوادارانش با "حکومت های دو هفته ای" از ان استقبال نکرده و نمی کنند.

ترامپ شایسته ستایش است چون حرف بدون سند را راحت به زبان می آورد راستی آقای ترامپ تکلیف اسناد و فیلم هایی که قرار بود راجع به سرنگونی 2 پهپاد ایرانی منتشر کنید چه شد؟

ترامپ را باید ستایش کرد چون ترامپ است و البته انتخاب مردم آمریکا را در این فقره باید بیشتر ستود...

پربیننده ترین خبرها