پیام ملت ایران از مشارکت در انتخابات چه بود؟

يکشنبه 30 خرداد 1400 - 12:27

محمد رستم پور مشاور و کارشناس سیاسی اعلام کرد که حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری این پیام را رساند که فشار حداکثری دونالد ترامپ و متحدان منطقه ایش شکست خورد، کسانی که امید زیادی به سیاست فشار حداکثری خصوصاً در سه سال گذشته بسته بودند.

العالم - ايران

رستم پور در مصاحبه با شبکه العالم گفت: طبق گزارش دانشگاه جرج تاون آمریکا، ملت ایران از سال 2020 در شبکه های اجتماعی تحت بمباران رسانه ای شدید بود و آمریکا و برخی از کشورهای عربی منطقه افکار عمومی جهان را فریب می دادند و به فعالیات های ضد ایرانی برای تبلیغ افکار سیاسی خود می پرداختند ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

رستم پور افزود: برخی از سیاستمداران منطقه و جهان تحت تأثیر لابی های مزدور وابسته به مراکز تحقیقاتی آمریکا قرار گرفتند و تلاش کردند که ایران را به عنوان برهم زنندۀ امنیت و آرامش منطقه جلوه بدهند.

کارشناس سیاسی افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان داد که مردم مسلمان ایران همچنان هوشیار و باهوش هستند و تحت تأثیر تبلیغات سوء قرار نگرفتند.

رستم پور اعلام کرد: آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران 3 ویژگی دارد. اول گفتگو و تعامل با همه احزاب و جریان های سیاسی خصوصاً حزب اصلاح طلبان. دوم عزم برای مبارزه با فقر و بهبود وضعیت اقتصادی. سوم کار صادقانه و موفقیت آمیز.

رستم پور در ادامه مطلب فوق گفت: بازنگری در روابط با همسایگان و تشکیل دیپلماسی قدرتمند و مؤثر در روابط خارجی را نیز نباید از نظر دور داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها