انصار الله یمن: "عملیات گردان های القسام در جبالیا امت را بلند کرد

انصار الله یمن:
يکشنبه 6 خرداد 1403 - 10:49

دفتر سیاسی جنبش مقاومت انصارالله دریمن گفت: "عملیات گردان های القسام در جبالیا قهرمانانه بود وامت را سربلند کرد و این یک حق مشروع در پاسخ به کشتارهای اشغالگران صهیونیست است".

العالم - یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در همراهی با اظهارات ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام مبنی بر دستگیری و کشتار نظامیان اسرائیلی در جبالیا، گفت: "عملیات جهادی قهرمانانه گردان های القسام علیه دشمن صهیونیستی را تهنیت و تبریک می گوییم"، او در خطاب به نیروهای مقاومت "القسام" افزود "شما با تلاش و رشادت ملت را سربلند کرده اید و با صبر و استواری و پیروزی های خود همه جهان را به حیرت واداشته اید".

دفتر سیاسی جنبش انصارالله این عملیات را یکی از عملیات های قهرمانانه که دشمن اسرائیلی را نابود کرده و خسارات سنگینی به آن وارد کرده ، دانسته واضافه کرد:"این عملیات ها در چارچوب حق طبیعی و مشروع در پاسخگویی به نسل کشی قتل عام در نوار غزه است".

شایان ذکر است ابوعبیده، سخنگوی گردان "القسام"، شنبه شب اعلام کرد که جنگنده های القسام عملیات پیچیده ای را در شمال نوار غزه انجام داده وبا نیروهای صهیونیستی درگیر شدند که طی آن همه افراد اشغالگر کشته، مجروح و اسیر شدند.

پربیننده ترین خبرها