توجه ویژه رسانه ها به برخورد وحشیانه و خشن پلیس آلمان علیه حامیان فلسطین

توجه ویژه رسانه ها به برخورد وحشیانه و خشن پلیس آلمان علیه حامیان فلسطین
پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 - 18:12

رسانه های خبری با انتشار تصاویری از خشونت افسارگسیخته پلیس آلمان علیه حامیان فلسطین نوشتند که حتی کنشگران یهودی نیز از خشونت ماههای اخیر ماموران آلمانی در امان نبوده‌اند.

العالم - اروپا

فیلم هایی که به تازگی از برخورد خشونت آمیز پلیس آلمان با معترضان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه منتشر شده، نشان می دهد که یکی از ماموران پلیس به شدت در حال ضرب و شتم یکی از تظاهرکنندگان بوده و مشت های متعددی را روانه صورت وی می‌کند.

در همین حال فردی که سعی در توقف این حملات داشته نیز از وحشی‌گری پلیس در امان نبوده و دیگر ماموران نیز با ضربات متعدد مشت و لگد به وی حمله می کنند.

فیلم

از آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، پلیس آلمان با خشونت بی‌سابقه‌ای با کنشگران و حامیان فلسطین در سراسر این کشور برخورد کرده است.

چندی پیش و به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تحصن دانشجویان در یکی از ساختمان های دانشگاه هومبولت در برلین، پلیس به منظور متفرق کردن آنها وارد عمل شد که گفته می شود تحقیقات جنایی علیه بازداشت شدگان آغاز شده است.

سازمان دهندگان این اعتراضات، مداخله پلیس را محکوم کرده و آنها را به اعمال خشونت افراطی علیه دانشجویان متهم کرده اند. اقدام پلیس در دستگیری معترضان حامی فلسطین برای اولین بار نیست که در این کشور رخ می دهد.

در حالی که بیشتر اعتراضات دانشجویی در آلمان مسالمت آمیز بوده و برخی دیگر با مداخله پلیس به متفرق شدن دانشجویان منجر شده، بحث هایی عمومی در این کشور درباره مساله آزادی بیان مطرح شده و سوالاتی را در اذهان عمومی درباره نقض حق آزادی بیان از سوی نیروهای پلیس برای سرکوب فعالان ضدجنگ برانگیخته است.

پربیننده ترین خبرها