هلاکت دو عنصر اصلی داعش در صلاح‌الدین عراق

هلاکت دو عنصر اصلی داعش در صلاح‌الدین عراق
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 22:12

در حمله هوایی ارتش عراق در استان صلاح الدین معاون "والی" داعش در این استان و مسئول تشکیلات موسوم به هیات شرعی تکریت کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز "اطلاع رسانی ملی عراق"، معاون "والی" داعش در استان صلاح الدین با تعدادی از همراهانش در حمله هوایی ارتش عراق در شرق این استان به هلاکت رسیدند. همچنین "ابو ابراهیم" مسئول تشکیلات داعش موسوم به "شورای شرعی" در شمال تکریت نیز به هلاکت رسیده است.

از سوی دیگر ارتش عراق به عملیات مبارزه با تررویسم در کشور ادامه می دهد و دهها فرد مسلح را در مناطق مختلف از جمله 14 نفر را در بغداد به هلاکت رساند.

"سومریه نیوز" به نقل از فرماندهی "عملیات بغداد" از هلاکت 14 تروریست و بازداشت تعدادی از افراد تحت تعقیب در این استان خبر داد. در میان بازداشت شدگان 2 زندانی فراری زندان "بادوش" به چشم می خورند.

"سعد معن" سخنگوی ارتش عراق اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته عملیات های مختلفی در مناطقی از پایتخت عراق برگزار شد و در جریان حمله به پناهگاه تروریست ها، 10 تروریست در منطقه "الفاضلیه" و 4 تن دیگر در جنوب بغداد به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر یک منبع اطلاعاتی در فرماندهی عملیات استان "الانبار" خبر داد که نیروهای امنیتی تلاش داعش برای حمله به مرکز شهر "رمادی" مرکز این استان را خنثی کرده اند. در این درگیری ها 3 تروریست که یکی از آنها تبعه یکی از کشورهای عربی بود به هلاکت رسیدند و فرمانده محلی داعش به نام "محمد خلف" نیز مجروح شد.

سرهنگ "قندیل الجبوری" رئیس پلیس منطقه "الضلوعیه" واقع در جنوب تکریت نیز اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش عراق بعد از ظهر روز دوشنبه، کاروانی از تروریست های داعش شامل 10 خودرو را هدف قرار داد و تمامی تروریست ها را به هلاکت رساند. در این حمله تمامی خودروها، تجهیزات و تسلیحات موجود نیز نابود شد. این کاروان تروریستی قصد داشت برای عملیات تروریستی وارد منطقه ای در الضلوعیه شود.

پلیس مبارزه با تروریسم عراق تعداد تروریست های به هلاکت رسیده را 40 نفر اعلام کرد.

ارتش عراق همچنین از طریق "پل معلق" که تنها راه ورود به ضلوعیه از شهرستان "بلد" است از واحدهای مستقر در منطقه پشتیبانی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها