دلیل روی گردانی جوانان انگلیسی از فیسوک

دلیل روی گردانی جوانان انگلیسی از فیسوک
يکشنبه 8 دی 1392 - 12:52

تحقیقات جدید در انگلیس نشان می دهد که اکثر جوانان و نوجوانان انگلیسی از فیسوک روی گردان شده اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این تحقیقات نشان می دهد که اکثر جوانان و نوجوانان انگلیسی از فیسوک روی گردان شده اند؛ این جوانان که فیسبوک را در حکم یک شبکه "مرده" می دانند، به پایگاهها و شبکه های "پویاتر" نظیر توییتر و اسنپ شات و واتس آپ و اینستاگرام روی آورده اند.

"دنیل میلر" استاد دانشگاه لندن که در این تحقیقات شرکت داشت، گفت: والدین جوانان و نوجوانانی که در گذشته از پیوستن آنها به فیسبوک نگران بودند امروز آنها را تشویق به استفاده از این شبکه می کنند و به نظر می رسد که استفاده والدین از فیسبوک به آنها اجازه داده است که بر فعالیت اینترنتی فرزندانشان نظارت داشته باشند و همین امر نیز باعث شده که این جوانان و نوجوانان از استفاده از این شبکه روی گردان شوند.
میلر افزود: یکی از ناخوشایندترین مسائل برای جوانان و نوجوانانی که از فیسبوک استفاده می کنند، این است که مادرانشان از آنها می خواهند که نامشان را به عنوان دوست به فهرست خودشان اضافه کنند؛ امری که این جوانان و نوجوانان آن را تعرض به حریم شخصی خود تلقی می کنند.
مشکلات فیسبوک در نظارت والدین خلاصه نمی شود بلکه فراتر از آن رسوایی های اخیر را نیز شامل می شود. این رسوایی ها حاکی است که آژانس امنیت ملی آمریکا اطلاعات شخصی کاربران در فیسبوک را زیر نظر دارد و از آنها استفاده می کند.
مایک باچر از مسئولان وب سایت تک کرانچ گفت: نوجوانان و جوانان به به شبکه هایی روی می آورند که به آنها اجازه می دهد که از حریم خصوصی خود محافظت کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها