تبرئه قاتلان راشل کوری در دادگاه رژیم صهیونیستی

تبرئه قاتلان راشل کوری در دادگاه رژیم صهیونیستی
سه شنبه 7 شهريور 1391 - 09:16

دادگاه مرکزي رژيم صهيونيستي در شهر حيفا امروز سه شنبه نظاميان صهيونيست عامل قتل "راشل کوري" فعال صلح آمريکايي را که در جريان تظاهرات مسالمت آميز عليه تخريب منازل فلسطينيان در شهر رفح واقع در جنوب باريکه غزه در سال 2003 توسط بولدوزر زير گرفته شد، تبرئه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دادگاه مرکزی شهر حیفا قاتلان کوری را که از اهالی شهر "المپیا" در ایالت واشنگتن آمریکا بود و در هنگام مرگ 23 سال داشت، تبرئه کرد.

 

وی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز علیه عملیات تخریب منازل شهروندان فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس و بولدوزرهای ارتش عبری، توسط یک دستگاه بولدوزر "کاتر پیلر D9-R " زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در همین رابطه نوشت: خانواده کوری در سال 2005 دادخواستی را از طریق حسین ابو حسین وکیل خود به دادگاه ارائه کرده و ضمن مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در قبال قتل دخترشان، آنرا به کوتاهی در انجام تحقیقات کامل و موثق درباره این مساله متهم نمودند.

 

اما رژیم صهیونیستی که انتظاری هم جز بی عدالتی و نژاد پرستی و حمایت از نظامیان جنایتکارش از آن نمی رود، در اقدامی عجیب قاتلان این فعال صلح آمریکایی را تبرئه کرد تا لکه ننگ دیگری بر جبین خود بر جای بگذارد.

پربیننده ترین خبرها