هماهنگي رژيم‌هاي عربي خلیج فارس با تل‌آويو

هماهنگي رژيم‌هاي عربي خلیج فارس با تل‌آويو
سه شنبه 21 شهريور 1391 - 09:17

رژيم‌هاي عربي حوزه خليج فارس با هماهنگي امنيتي، سياسي و مالي با رژيم صهيونيستي و واشنگتن فلسطيني‌ها را تحت فشار قرار داده اند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، كشورهاي عربي به ويژه كشورهاي حوزه خليج فارس از اسرائيل براي تحميل برنامه‌ها و طرح‌هايش بر فلسطيني‌ها حمايت مي‌كند تا رهبران فلسطين شروط و راه‌حل‌هايي كه اسرائيل مطرح مي‌كند بپذيرند.

به نوشته نشريه المنار فلسطين كشورهاي عربي از حمايت مردم فلسطين و رهبران آن خودداري مي‌كنند و براي شانه‌خالي كردن از تعهداتشان به دروغ روي مي‌آورند تا در از دشمن امت اسلامي حمايت كنند.

ناظران بر اين باورند كه كوتاهي متعمدانه كشورهاي عربي علت‌هاي حساسي دارد. كشورهايي مانند عربستان، قطر و امارات در هماهنگ شدن با اسرائيل به سطح بالايي رسیده‌اند به گونه‌اي كه اين هماهنگي به عرصه امنيتي، نظامي و سياسي رسيده است و آنها در اعمال فشار بر ملت فلسيطن و حمايت از طرح‌هاي اسرائيل مشاركت مي‌كنند.

به نوشته اين نشريه، اين كشورها تابع دستورات دولت آمريكا هستند و عربستان در برابر حمايت آن از تروريست‌هاي عليه مردم سوريه فلسطيني‌ها را تحت محاصره و فشار قرار داده است.

هماهنگي امنيتي فزاينده بين رياض و قطر با اسرائيل علت اصلي اقدام اين كشور در اعمال فشار بر ملت فلسطين است و به همين دليل از ارائه هرگونه كمك به فلسطيني‌ها خودداري مي‌كنند.

به نوشته اين نشريه فلسطيني، امارات نيز كه در گذشته از فلسطيني‌ها حمايت مي‌كرد امروز در امور داخلي فلسطيني‌ها به ضرر انتخاب و اراده مردم فلسطين دخالت مي‌كند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها