مقاومت ؛ تنها راه نابودی اشغالگران قدس

مقاومت ؛ تنها راه نابودی اشغالگران قدس
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 04:27

غزه (العالم) - مردم فلسطين با برپايي جشن هاي سالگرد اخراج نيروهاي اشغالگر از نوار غزه در سال 2006 ، ادامه مقاومت و جهاد را تنها راه نابودي اشغالگران ذکر کردند.

اين اولين عقب نشيني صهيونيست ها از اراضي اشغالي فلسطين بود که در نتيجه ايستادگي همه جانبه و گسترده نيروهاي مقاومت انجام شد و اسرائیلی ها پس از سالها اشغالگری ناگزیر به ترک خاک فلسطین در غزه شدند.
" خالد البطش " از رهبران جنبش جهاد اسلامي شامگاه سه شنبه در اين باره به شبكه خبري العالم گفت: زماني كه ملت فلسطين اشغالگران را بر اثر ضربات مقاومت و شهادت طلبان، وادار به عقب نشيني از نوار غزه كرد، در حقيقت اولين دستاورد را در تاريخ مبارزه عليه رژيم صهيونيستي رقم زد.
البطش تنها راه اخراج اشغالگران از سرزمين هاي فلسطيني را مقاومت و جهاد دانست و تأكيد كرد: درس غزه و خروج از آن، در چارچوب تأكيد بر اين واقعيت است كه گزينه جهاد و مقاومت تنها راه براي بازپس گرفتن حق ملت فلسطين است.
" خليل ابوليلي " از رهبران جنبش حماس نيز در اين باره به شبكه العالم گفت: انتفاضه مسجد الاقصي، رويداد بابركتي بود و باعث آزادي گروههاي مقاومت و تسهيل مبارزه با اشغالگران شد و از سوي ديگر پس از گذشت سه سال از آغاز آن، صهيونيست ها را به عقب نشيني از شهرك هايشان در نوار غزه وادار كرد.
" حمزه ابوشنب"  تحليلگر سياسي فلسطيني نيز در اين باره به شبكه خبري العالم گفت: مردم فلسطين با تمام توانشان در برابر اشغالگران مقاومت كردند و گروههاي مبارز با انجام عمليات شهادت طلبانه عليه شهرك هاي صهيونيستي واقع در نوار غزه، باعث شدند تا صهيونيست ها، در مقابل حضورشان در اين بخش از خاك فلسطين هزينه گزافي را بپردازند. به همين دليل به علت ضربات مقاومت فلسطين مجبور به ترك نوار غزه شدند.
9/11- 19:47- tok

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها