خشم مسلمانان نشانۀ بيداري آنهاست

خشم مسلمانان نشانۀ بيداري آنهاست
شنبه 25 شهريور 1391 - 11:11

غزه، العالم - عالم فلسطيني ، خشم مسلمانان در اعتراض به فيلم موهن را نشانگر بيداري مسلمان در دفاع از مقدسات و شخصيت هاي مورد احترامشان، به ويژه پيامبر گرامي اسلام (ص) دانست.

شيخ عمر فوره روز شنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت: اين خشم، فريادي از صميم قلب همه مسلماناني است كه در اعتراض به توهين به رسول اكرم (ص) قيام كرده اند. اما اين خشم بايد تصميمات و فتاوايي را مبني بر ضرورت تحريم كالاهاي امريكايي و عدم ترخیص اين كالاها از بندرهاي كشورهاي عرب و مسلمان، به همراه داشته باشد تا امريكايي ها بدانند كه بي احترامي به پيامبر اسلام (ص) بدون پاسخ نخواهد ماند.
شيخ عمر الفوره با تأكيد بر ضرورت ادامه اعتراضات مردمي با هدف جلوگيري از تكرار چنين توهين هايي به مقدسات مسلمانان، افزود: علت گستاخي غربي ها در بي احترامي به پيامبر (ص) و ارزش هاي مسلمانان، عدم اتخاذ مواضع جدي از سوي حاكمان و علماي مسلمان در مقابل این توهين هاست.
اين عالم فلسطيني در پايان تصريح كرد: بايد سفراي همه كشورهايي كه به مقدسات اسلامي توهين مي كنند از كشورهاي اسلامي اخراج شوند و در اين زمينه بايد اخراج سفراي امريكا از كشورهاي عربي و اسلامي و فراخواندن سفراي اين كشورها از واشنگتن، در اولويت قرار گيرد تا امريكا به طور رسمي در اين زمينه عذرخواهي؛ و قوانيني را براي جلوگيري از توهين به مقدسات مسلمانان تصويب كند. در این صورت امريكا و كشورهاي ديگر درخواهند يافت كه امت اسلامي بيدار و آگاه است و از ارزش هايش دفاع خواهد كرد. 

پربیننده ترین خبرها