مقاومت، از تمرين نظامي اسرائيل هراس ندارد

مقاومت، از تمرين نظامي اسرائيل هراس ندارد
پنج‌شنبه 30 شهريور 1391 - 16:50

دمشق ـ مدير كل موسسه انتشاراتي و مطبوعاتي "الوحده" تاكيد كرد كه تمرينهاي نظامي رژِيم اسراييل در بلنديهاي جولان اشغالي همزمان با رزمايش مشترك امريكاو برخي كشورهاي غربي در خليج فارس نوعي نمايش قدرت است و عملا هيچ تاثيري برروحيه مقاومت نخواهد داشت.

" خلف مفتاح " روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت كه تحركات بين المللي در خصوص سوريه در دو جهت كاملا متضاد حركت مي كنند و نتايج آن متفاوت خواهد بود، از يك طرف شاهد تلاش واقعي برخي كشورها بويژه جمهوري اسلامي ايران و روسيه و چين هستيم كه خواهان حل بحران از راههاي سياسي هستند.

وي افزود: در جهت مقابل اردوگاهي به رهبري امريكا و برخي كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس و تركيه فعاليت مي كنند و به دنبال راه حلي نظامي و كشتارهاي بيشتر در سوريه هستند كه نتيجه آن فرسوده شدن توان نظامي و اقتصادي سوريه به نفع رژيم اشغالگر و طرح امريكا در منطقه است.

مفتاح تاكيد كرد كه ما در مقابل دو طرحي هستيم كه از طريق اين بحران با يكديگر به جنگ پرداختند، طرح امريكايي، صهيونيستي، خليجي، تركي و طرح مقاومت به رهبري سوريه، جمهوري اسلامي ايران و برخي گروههاي مقاومت در منطقه است.

وي اظهار داشت كه تمرين هاي غيرمنتظره رژيم صهيونيستي در بلنديهاي جولان اشغالي همزمان با رزمايش خليج فارس ، تاكيدي بر اين واقعيت است كه ساختار راهبردي مقاومت مورد هدف قرار گرفته كه بر روحيه مردم و مقاومت تاثيري نخواهد گذاشت.
15:59

پربیننده ترین خبرها