بازداشت 340 فلسطینی در ماه می میلادی

بازداشت 340 فلسطینی در ماه می میلادی
پنج‌شنبه 22 خرداد 1399 - 09:37

نهادهای فلسطینی مربوط به امور اسرا و آزادگان اعلام کردند ، رژیم صهیونیستی در ماه می 340 فلسطینی از جمله 25 کودک و 10 زن را بازداشت کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

نهاد‌های فلسطینی مربوط به اسرا «کمیته امور اسرا و آزادگان»، باشگاه «الاسیر» و موسسه «الضمیر» با انتشار گزارشی اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در ماه می میلادی به بازداشت‌ها شدت داده و ۳۴۰ فلسطینی از جمله ۲۵ کودک و ۱۰ زن را بازداشت کرده است.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این گزارش آمده است: مقامات (رژیم) اشغالگر ۱۶۲ شهروند را از شهر قدس اشغالی، ۱۷ نفر را از رام‌الله و البیره، ۴۱ نفر را از الخلیل، ۶۴ نفر را از جنین، ۲۳ نفر را از بیت‌لحم، پنج نفر را از نابلس، ۱۵ نفر را از طولکرم، ۱۰ نفر را از قلقیلیه، ۳۹ نفر را از غزه بازداشت کرده و بازداشت‌ها در اریحا، طوباس و سلفیت کرانه باختری ثبت نشده است.

نهادهای مذکور افزودند، این بازداشت‌ها همزمان با ادامه شیوع ویروس کرونا صورت می‌گیرد که باعث می‌شود این ویروس طی بازداشت‌های وحشیانه به فلسطینی‌ها نیز منتقل شود.

در ادامه این گزارش آمده: تعداد اسرا در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه می به ۴۶۰۰ اسیر از جمله ۴۱ اسیر زن رسیده و آمار کودکان اسیر نیز بالغ بر ۱۷۰ کودک است؛ ۳۸۰ کودک تحت بازداشت موقت یا اداری هستند و ۱۱۰ حکم برای بازداشت موقت صادر شده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها