حضور دوربین العالم در تمرین گروه‌های مقاومت

يکشنبه 17 شهريور 1392 - 07:58

گروه های مقاومت فلسطین در غزه با تأکید بر مخالفت قاطع خود با هرگونه حمله نظامی به سوریه، آمادگیشان را برای پاسخ به هرگونه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

خانم "اسراء البحیصی" خبرنگار العالم در غزه با حضور در تمرین شبانه نیروهای مقاومت گزارش داد، نیروهای مقاومت تأکید کرده اند که در صورت دخالت نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در سوریه، به هرگونه اقدام تجاوزکارانه پاسخ می دهند.
یکی از نیروهای مقاومت به خبرنگار العالم گفت: مقاومت فلسطین به هیچ وجه در مقابل تجاوز نظامی به سوریه دست بسته نخواهد بود؛ ما مردم سوریه را که همواره از مقاومت با آغوش باز حمایت کرده اند، تنها نمی گذاریم و آنها را نا امید نمی کنیم.
وی افزود: مقاومت فلسطین خط قرمز ندارد و با همه امکانات خود ایستادگی خواهد کرد.
خبرنگار العالم تأکید کرد: تمرین گروه های مقاومت به صورت شبانه روزی ادامه دارد و هیچگاه متوقف نمی شود؛ اکنون هم سناریوهای آمریکا برای حمله نظامی به سوریه موجب شده است که مقاومت در آمادگی کامل قرار بگیرد. چرا که ممکن است رژیم صهیونیستی بخواهد در این تجاوز نظامی حاضر شود، و یا اینکه بخواهد دوباره غزه را مورد حمله قرار بدهد.
"خالد الازبط" سخنگوی جنبش مقاومت مردمی در حاشیه این تمرین به خبرنگار العالم گفت: ما هم مانند دیگر گروه های فلسطینی تأکید می کنیم که با تهدیدهای آمریکا برای حمله نظامی به سوریه به شدت مخالفیم؛ و تأکید می کنیم که هدف اصلی چنین حمله ای ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه و اشغال جدید کشورهای عربی و اسلامی به دست غرب است.
یکی از نیروهای مقاومت نیز به خبرنگار العالم گفت: گروه های مقاومت در مقابل دشمن سرکش صهیونیستی ایستادگی می کنند؛ هرگونه اقدام بچگانه آمریکا و یا رژیم صهیونیستی منطقه را به آتش می کشد.
خبرنگار العالم گفت: همه گروه های فلسطینی بر این عقیده هستند که هرگونه اقدام نظامی آمریکا ضد سوریه برای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است؛ این گروه ها مخالفت خود را با این اقدام نظامی اعلام کرده اند. آنها تأکید دارند که چطور اکنون آمریکا خود را نگران ریخته شدن خودن سوری ها می داند درحالیکه سلاح های آمریکا ابزاری در دست نظامیان رژیم صهیونیستی برای قتل و کشتار فلسطینی ها است.

پربیننده ترین خبرها